Pages - Menu

19 October 2012

UNTUK HANNAN :')

ASSALAMULAIKUM  cinta .. ^^
~jawabla waalaikumsalam rindu~hihik

entry kali ney special khas buat sahabat saya yang sudah cukop umor .. :P IZZATUL HANNAN selamat hari lahir sayang ..
20-10-1994 ! sama macam birthday kawan saya masa sekolah rendah ! kepada budak tu .. happy birthday jugak noh :P


 pesanan saya untuk awak :
~jaga diri baik-baik
~dengar cakap mak ayah
~belajar rajin-rajin
~jangan tinggal solat
~jaga maruah diri
~jangan lupakan saya ! ~plg penting~
~jgn nakal2 walopon dah 18sx :P

saya doakan awak :
~dapat 4flat pspm 
~menjadi accountant yang berjaya 
~mendapat jodoh yg baik dan mampu membimbing awak higga ke Jannah
~dimurahkan rezki
AMIN
nah ! hadiah saya untuk awak !!

hikhik ! suka domo kan ?? amekla gambar ney .. free of charge .. amek pehtu p men jeuh2:P

maaflah nak beli hadiah mahal-mahal tak mampu .. duit elaun pung cukup-cukup makan jaa .. hikhik ... tapi apa yang saya dan aju bagi ikhlas dari hati kami yang paling dalam .. :P jaga baik2 taw !! kalu nanti dah keluar matrik mesti hampa rindu kat kami bila tenguk benda tu kan kan ?? sampai nanges nanges kankan>.<

k lah tataw nak merapu apa lagi dah .. bye hannan ! ily ! mmmuah !!! ieeee hannan dah tuaaaa ... dah boleh kawen .. nnt jgn lupa jemput noh ... :P
take care my dear .. good luck pspm nnt taw !!


No comments: