Pages - Menu

24 September 2013

Here I am !

Assalamualaikum .
Fuh fuh . Berhabuk blog . Lama tak update . Busy lah . Habes ja matrik aku teros kerja kat petronas . Dan sekarang aku dah berada di unimas . Menyambung pengajian dalam bidang kimia sumber . Ya ya ya . Aku tahu jauh . Sebenarnya aku tersangat excited bila dapat unimas . Akan tetapi ditentang oleh masyarakat sekeliling . Aceywah . Ada yang kata belanja kat sarawak mahal la , ilmu hitam la , makanan tak sedap la . Macam macam lagilah . Alhamdulillah mak dan abah sangat supportive dan sentiasa sokong keputusan aku . :') walaupon pada hakikatnya amat berat hati nak melepaskan anak dara dia ney p jeuh jeuh . Memacam nasihat yang mak abah bagi . Hari hari . Sejak keluar keputusan upu lagi . Akan ku ingat semuaa nasihat tu sampai bila bila .
Aku dengan abah bertolak ke sarawak pada 29hb sept . Abah ja teman aku sebab tak mampu nak hangkut ramai ramai . 2hb aku register di unimas . Alhamdulillah segala urusan dipermudahkan . Terima kaseh maksu , makngah kiah , toke petronas , abang amek , tok , pakcik jalil , tokcik yang buat kenduru doa selamat sebelum aku datang sini.. :') sebab banyak tolong mempermudahkan perjalanan aku . Semoga Allah mempermudahkan urusan kalian dunia dan akhirat . Amin .
Thats all . Insyaallah I will update my blog when I have free time . Bye . Annyong !!! ^^



No comments: