Pages - Menu

16 June 2013

SAY ALHAMDULILLAH , THANK YOU ALLAH

Hye uolsss .. hek hek .  :P tanggal 6hb jun 2013 hari tu result pon keluar .. eh sat betoi ka dak tarikh ney aku pon tataw.. hehe.. biaq ahhhh !! tak penting !!! yang penting adalah keputusan tuu okehh ! Alhamdulillah .. result aku boleh laaaa tahannnnnn .. choiii !! hmm tapi yang tak syok nyaa adalah result biology aku yang tak berapa memberansangkan.. padahal itulah subjek yang paling aku struggle dan yang paling aku suka .. subject yang aku tak berapa suka pulak dapat elok .. iaitu KIMIA … fuishhh tergejut aku tengok result kimia aku .. tak expect lagu tuu .. haha , bangga siot … ney semua berkat miz khairani yang paaaling aku sayang …. Miz dah banyak tolong aku … kalau sem satu aku keja tidoq jaaa time kimia pasai tak paham pa .. tapi sem 2 nak kejip mata pon takdan ,, haha .. poyosss !


 tapi seriously aku start suka kimia pon sejak miz khairani yang ajar aku…  hmmm dan seperi biasaaaaa , result aku yang paling burokkkk ialah mathematics !!!! sejak sekolah rendah lagi aku lemah math .. apa kena dengan otak aku pon tataw … karat betol ..    hmmm :’( asal belajar math jaaa aku tido .. asal aku tido jaaa belajar math … pelik kan bila mengantuk time math ? kalau time sejarah takpalah jugak . namapon bedtime story … aku siap baca doa panjang berjelaa sebelom masok kelas math .. tapi tidoq jugakk !! hadoihhh … agak2 nanti masa kat u ada math lagi tak ??? tlonglaaaa jangan ada .. mencacatkan result aku je …

Selepas redanyaa debaran result , nak kena hadapi  debaran  result UPU pulak .. hadoihhh tak pernah selesai urusan dunia sehinggalahh putus nyawaaa …   dup dap du dap !! takot bhaiii … harap2 laaaa dapat USM ..  amin .. dekat sikit … malaslah nak merantau jauhh2 .. nanti kena buli macam kat KMK tadak sapa tolong .. HAHA !  

Sementara tunggu result UPU aku kerja part time kat petronas … cari duit sikit .. dapat lah jugak dua tiga kupang pada dok rumah bela badan .. kbye !! 

No comments: