Pages - Menu

30 March 2013

Totoy dah tadak :"(

Assalamualaikum :')

beberapa hari yang lepas, angah hantar msg : "kak , toy dah tadak".. automatically air mata merembes :'(
sebelom tu mmg angah ada bagitau , totoy tak lalu makan .. asyik tido jaa .. tak sangka pulak sampai macam ni :'( no wonder , sebelom aku balik matrik dia manja sangat .. hari aku nak balik matrik aku pelok dia kuat-kuat .. last aku pelok totoy yang busuk .. :')

masa dia lahir aku dok kt mrsm , dia meninggal aku dok kt matrik .. he is part of my story life .. :'( ingat lagi , pagi-pagi waktu subuh mesti dia panjat katil pastu gigit-2 kaki .. maybe sebab lapar kot .. takpon nak kejut subuh .. sweet rite ? :') i love him .. gonna miss him ..

malam-2 dia akan datang tido kat hujung kepala .. sambil mengerekot .. comel je :) bulu dia gebu sangat tapi busuk sebab toy tak suka mandi .. kalau paksa dia mandi mesti dia sakit .. manja betol .. haha bila adia malas madi , angah letak bedak johnson baby banyak-2 .. biar wangi .. baru boleh pelok :p  muka dia sangat garang macam harimau . tapi bila pandang lama-2 , you will be melting .. :)  ..

he is kinda a cat that understood you .. aku penah jugak buat keja gila sembang dengan dia .. even dia tak respond apa-2 , pandangan dia will comfort me :') it was like he is telling me that " its ok , im by ur side"..

dear friends yang ada bela kucing kat rumah , aku harap janganah layan diorang kasar2 .. diorang pon ada perasaan .. cuma takda akal .. appreaciate what u still have now .. :')


sekian

No comments: